שרת התחבורה מרגיעה: "שכר הנהגים השעתי ישמר"

אבי יעקב No Comments on שרת התחבורה מרגיעה: "שכר הנהגים השעתי ישמר"

משרד התחבורה מעדכן בעקבות סיכום תקציבי שהושג בין נציגי הנהגים ומשרדי התחבורה והאוצר, השרה מירי רגב מבשרת כי שכר נהגי האוטובוסים בתחבורה הציבורית ימשיך לעמוד על כ- 50 שקלים לשעה

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה טובה לנהגים בתחבורה הציבורית שכר נהגי האוטובוס בתחבורה הציבורית ימשיך לעמוד על כ- 50 שקלים לשעה כפי שהיה בשנה האחרונה, כך עולה מהסיכום התקציבי לשנתיים הקרובות, שנחתם בין משרדי התחבורה והאוצר.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳) מירי רגב: נהגי האוטובוסים הם חלק מרכזי וחיוני במערך התחבורה הציבורית, ועל כתפיהם מוטלת אחריות גדולה לשלומם של עשרות נוסעים. בנוסף לסיכוני טרור, הנהגים מתמודדים מדי יום עם כבישים עמוסים, נהגי רכב פרטי חסרי סבלנות ואלימות הנוסעים. אין ספק כי מגיע להם שכר הוגן, ואני שמחה כי מאמציי מול האוצר נשאו פרי ומעתה מובטח להם הסכום המגיע להם. אמשיך לפעול לרווחת הנהגים, לספק להם תנאים נאותים למנוחה והתרעננות במסופי הקצה והגנה מפני אלימות. סעו בזהירות וחג עצמאות שמח!

על פי הסיכום, יתאפשר למפעילי התחבורה הציבורית להמשיך ולשלם לנהגים שכר אטרקטיבי של כ-50 שקלים לשעה כבר בחודש מאי הקרוב, במטרה למשוך כוח אדם איכותי לענף.

במסגרת הסיכום התקציבי שנחתם, סוכם על תוספת תקציבית לתחבורה הציבורית בהיקף של 1.7 מיליארד שקלים לטובת תנאי שיפור העבודה של הנהגים בתחבורה הציבורית, הכולל בין השאר שיפור תנאי השכר של הנהגים, טיפול בסוגיית המחסור בנהגים, הוספת קווים, הגדלת תדירות ושיפור השירות לנוסעים.

משרד התחבורה רואה חשיבות עליונה בשמירה על רציפות השירות בתחבורה הציבורית בארץ ועושה ככל הניתן כדי לאפשר זאת. משרדנו הודיע כי בכוונתו לקיים עם מפעילי התחבורה הציבורית שיח משותף להמשך ייעול השימוש בתחבורה הציבורית ושיפור מעמד הנהגים.



0 תגובות